Quick check logistyczny magazynu czy quick check logistyczny firmy produkcyjnej w dużej mierze zaprzęga ogromne doświadczenie zawodowe i menedżerskie konsultantów Chaingers. Zebrany w raporcie szereg wniosków zanotowanych na podstawie obserwacji procesów logistyki wewnętrznej danej firmy, pozwala wychwycić niespójność pomiędzy faktyczną organizacją pracy a celami firmy. Quick check potrafi obiektywnie zdiagnozować przyczyny napięć i konfliktów pomiędzy poszczególnymi jednostkami, a następnie wspólnie je rozwiązać.

Proces realizacji usługi

01 KONTEKST BIZNESOWY

Wywiady i obserwacje

02 PRZEGLĄD PROCESÓW I ORGANIZACJI

Ekspercka analiza kluczowych obszarów

03 WNIOSKI I REKOMENDACJE

Zadania obejmujące zmiany do wdrożenia w poszczególnych obszarach i procesach

04 WARSZTAT WYNIKOWY

Roadmapa i omówienie oczekiwanych efektów projektu

Rezultaty i efekty

  • Niezależna ocena obecnego stanu i procesów w organizacji
  • Wskazanie barier i ich przyczyn
  • Wskazanie kierunków działania w celu usunięcia barier
  • Uszeregowanie priorytetów i zależności
  • Zbudowanie w zespole świadomości priorytetów i celów organizaci

Case study

Oczekiwany 30% wzrost wydajności pracy magazynu w wyniku realizacji 24 zadań krótko i średnioterminowych.

Zobacz case study »

Okiem eksperta

Rozwiązania funkcjonujące już w przedsiębiorstwie (lepiej lub gorzej) często są uznawane za standard przez pracowników. Jednak szukanie krok po kroku przyczyn niesprawności procesu czy niedomagań technologii, zwłaszcza przez doświadczoną osobę dysponującą możliwością spojrzenia „z zewnątrz”, może przyczynić się do dużej optymalizacji i poprawy efektywności.

Witold Bachaj
Senior Consultant

Kontakt w sprawie oferty

Bartosz Jacyna
Partner, Business Development