Konsultanci Chaingers są niezależni – nie reprezentują żadnych producentów ani dostawców, ani też nie pobierają prowizji od sprzedaży wyposażenia. Dzięki temu kierują się jedynie potrzebami i korzyściami swojego Klienta. W jego imieniu przeprowadzają kompletny przetarg na wybór technologii oraz porównują oferty. Ostatecznego wyboru dostawcy dokonuje Klient, na podstawie dostarczonych rekomendacji, a merytoryczny nadzór nad realizacją kontraktu przejmują ponownie Chaingers.
Proces realizacji usługi
01 Specyfikacja
Jednoznaczny opis wymaganego wyposażenia zgodny z masterplanem, jako załącznik techniczny do przyszłych przetargów
02 Przetarg i kontraktowanie
Oparty na doświadczeniu, racjonalny wybór najlepszej oferty i bezpieczne zakontraktowanie dostaw
03 Nadzór, montaże i odbiory
Monitorowanie zgodności zamówienia z dostawą, przeprowadzenie testów rozruchowych
04 Uruchomienie
Adekwatne wsparcie w różnych obszarach - szkolenia, testy produkcyjne, etc.
Efekty
Okiem eksperta
Masterplan to dopiero początek drogi do zbudowania magazynu. Po projekcie i wyborze wyposażenia, rozpoczyna się żmudny proces zakupowo-przetargowy i nadzór nad montażami. Wymaga to dużego zaangażowania oraz prowadzenia szczegółowego harmonogramu prac. Proces jest czasochłonny, może też być wyzwaniem dla osób, które nie posiadają wiedzy technicznej na temat kupowanego sprzętu.
Kazimierz Grabowski
Senior Consultant
Kontakt w sprawie oferty
Bartosz Jacyna
Partner, Business Development
Inne kluczowe usługi