Klient

Producent urządzeń gastronomicznych i mebli ze stali nierdzewnej. Importer sprzętu i naczyń kuchennych. Od 1990 roku wspiera biznesy gastronomiczne. Firma posiada ponad 24 000 m2 powierzchni magazynowej oraz nowoczesną fabrykę w Radomiu. Centrala znajduje się w Warszawie. Średniomiesięczna liczba SKU to 8 000.

Cel

Efektywny rozwój firmy poprzez sprawne funkcjonowanie organizacji. Przygotowanie firmy do zmian w logistyce; wskazanie priorytetów i kierunków działań, aby przedsiębiorstwo przystosowało system zarządzania i efektywność na wyzwania rynkowe po pandemii covid-19.

Zakres

  • realizacja szybkiego audytu eksperckiego logistyki firmy
  • ocena i rekomendacji działań oraz priorytetowych zmian
  • roadmapa wdrożenia zmian

Rezultat

  • 13 rekomendowanych zmian w takich obszarach jak zarządzanie personelem, powierzchnia składowania, dystrybucja międzynarodowa, system WMS
  • analiza logistyki magazynu pozwalająca na wyciągnięcie racjonalnych wniosków
  • zmapowane działania chronologizujące i kolejkujące optymalizacje procesów
  • analiza perspektyw rozwoju w kwestii automatyzacji magazynu i samego procesu magazynowania

Kontakt w sprawie oferty

Bartosz Jacyna
Partner, Business Development

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Od:
Temat:

Powrót »