Klient

LOGISTAR to serbski operator logistyczny, należący do spółki Sport Vision, obecny od ponad 15 lat na rynku. Główne branże to fashion, sport, RTV i meble. Kluczowe kanały dystrybucji stanowi obecnie ok. 350 sklepów i e-commerce.
Magazyn LOGISTAR pod Belgradem posiada powierzchnię 50 tys. m2 wraz z pick tower; na poziomie podłogi 7,5 tys. m2.

Cel

Przygotowanie do rozwoju biznesu obejmującego wzrost wolumenu oraz możliwych usług dodatkowych.
Największe wyzwanie stanowiła konieczność zwiększenia wydajności kompletacji.

Zakres

  • Zaprojektowanie logistyki strefy sortowania wraz z połączeniem z innymi istniejącymi już strefami
  • Wybór technologii automatyzacji procesu
  • Przygotowanie dokumentacji przetargowej i wytypowanie odpowiedniego dostawcy
  • Szacowany budżet inwestycji to kilka mln EUR

Rezultat

  • Analiza opłacalności automatyzacji i wskazanie procesów, których automatyzacja będzie opłacalna biznesowo
  • Analiza ryzyk wynikających z wyboru technologii
  • Określenie warunków wyboru sortera
  • Opracowanie specyfikacji sortera cross-tray
  • Nadzór nad przetargiem i procesem zakupowym

Kontakt w sprawie oferty

Bartosz Jacyna
Partner, Business Development