Celem Quick Check jest wytypowanie obszarów do poprawy. Audyt trwa zwykle 3 - 5 tygodni. Jest realizowany przez doświadczonego konsultanta i praktyka w dziedzinie logistyki. Następstwem zrealizowanego audytu są krótko i długoterminowe działania poprawiające efektywność logistyki w najważniejszych obszarach: infrastruktury logistycznej, organizacji logistyki, łańcucha dostaw oraz systemów IT.
Proces realizacji usługi
01 KONTEKST BIZNESOWY
Wywiady i obserwacje
02 PRZEGLĄD PROCESÓW I ORGANIZACJI
Ekspercka analiza kluczowych obszarów
03 WNIOSKI I REKOMENDACJE
Zadania obejmujące zmiany do wdrożenia w poszczególnych obszarach i procesach
04 WARSZTAT WYNIKOWY
Roadmapa i omówienie oczekiwanych efektów projektu
Rezultaty i efekty
Case study
Oczekiwany 30% wzrost wydajności pracy magazynu w wyniku realizacji 24 zadań krótko i średnioterminowych.
Okiem eksperta
Rozwiązania funkcjonujące już w przedsiębiorstwie (lepiej lub gorzej) często są uznawane za standard przez pracowników. Jednak szukanie krok po kroku przyczyn niesprawności procesu czy niedomagań technologii, zwłaszcza przez doświadczoną osobę dysponującą możliwością spojrzenia „z zewnątrz”, może przyczynić się do dużej optymalizacji i poprawy efektywności.
Witold Bachaj
Senior Consultant
Kontakt w sprawie oferty
Bartosz Jacyna
Partner, Business Development
Inne kluczowe usługi