Co zyskujesz?

Wsparcie projektu, przedsięwzięcia, inwestycji, wdrożenia doświadczeniem i wiedzą menedżerów Chaingers, w formule współpracy adekwatnej do potrzeb Klienta.

Wartość: wysoka skuteczność przedsięwzięć i zmian dzięki doświadczeniu, zasoby (ludzie, know-how, narzędzia) dostępne od ręki

Dostarczamy: zasoby ludzkie, ich doświadczenie, wiedzę oraz narzędzia wspierające Klienta w skutecznym wdrożeniu rozwiązań

Kontakt w sprawie oferty

Bartosz Jacyna
Partner, Business Development

    Jakie usługi realizujemy?

    Project management »

    Niezależne zarządzanie projektem wdrożeniowym, przy ewentualnym wsparciu koniecznych kompetencji i doświadczeń innych członków zespołu Chaingers.

    Zarządzanie projektem, raportowanie wyników oraz koordynacja działań.

    Przykładowe przedsięwzięcia w zakresie logistyki magazynowej:
    • wsparcie uruchomienia magazynu
    • realizacja przetargu na wyposażenie magazynu
    • zakup i wdrożenie automatyki magazynowej
    • nadzór nad wdrożeniem systemu WMS

    Przykładowe typy projektów w obszarze łańcucha dostaw:
    • realizacja przetargu na usługi logistyczne / outsourcing
    • ocena i rekomendacja wyboru lokalizacji magazynowej
    • przeprowadzka i konsolidacja magazynów

    Interim management »

    Zaangażowanie doświadczonego menedżera lub zespołu menedżerów logistyki i wejście w strukturę organizacyjną firmy, w celu zwiększenia efektywności logistyki magazynowej, wewnątrzzakładowej lub całościowego systemu logistycznego i osiągniecia uzgodnionych celów oraz KPI.

    Przykładowy zakres działań interim management:
    • transformacja systemu logistycznego / łańcucha dostaw
    • przebudowa procesów logistycznych / magazynowych
    • zmiana organizacji logistyki / działu logistyki
    • wsparcie merytoryczne i kompetencyjne organizacji
    • szkolenie i podnoszenie kwalifikacji personelu
    • usprawnienie relacji logistyki z innymi działami w firmie

    Project support »

    Wsparcie projektu realizowanego przez klienta wiedzą i doświadczeniem na żądanie, w określonym trybie.

    • Działania projektowe w trybie ‘standby’
    • Rozliczenia w trybie ‘time & material’

    Project supervision »

    Nadzór merytoryczny Chaingers w trybie pracy warsztatowej lub konsultacji w projekcie zarządzanym przez Klienta.

    Automatyzacja magazynów

    • Maksymalizuj ROI i ogranicz utraconą sprzedaż
    • Zredukuj koszty pracy i powierzchni w magazynie
    • Zapewnij możliwość dalszego rozwoju biznesu

    Więcej »