Pierwotny plan logistyki nowego magazynu centralnego stworzony przez Chaingers, w wyniku wybuchu wojny w Ukrainie musiał być zmodyfikowany. Dzięki ich szybkiej reakcji i ponownym analizom, zmianie uległy wielkości systemów składowania z zachowaniem wzrostów sprzedaży na najbliższe lata.

Artur Piaskowy
Asystent zarządu ds. gospodarki magazynowej i nadzoru nad procesami magazynowymi

Klient

AJS PARTS to dystrybutor części dla branży automotive, eksportujący również na terenie Europy. Obecnie w ofercie posiada ponad 30 tys. aktywnych SKU. Trzy hale magazynowe o łącznej powierzchni 13 tys. m2. Zabudowa regałowa „wysoki skład” 13 tys. miejsc paletowych, zabudowa regałowa „półkowa” 12 tys. adresów.

Cel

Zaplanowanie optymalnego scenariusza uruchomienia i rozwoju zdolności operacyjnych nowego centrum dystrybucji firmy AJS PARTS, uwzględniajacego ekonomikę i szybkość realizacji zleceń oraz dostępność technologii.

Zakres

  • Określenie wymagań biznesowych dla rozwoju firmy
  • Pozyskanie i walidacja danych
  • Podział strumieni i grup towarowych z uwzględnieniem wzrostów
  • Konstrukcja magazynu, wizja stref magazynu
  • Dialog techniczny z dostawcami

Rezultat

  • Systemowa analiza logistyczna pozwalająca określić poziom potrzebnej powierzchni
  • Określenie systemów składowania i ich analiza porównawcza
  • Capex, Opex, ROI
  • Modyfikacja pierwotnego layoutu magazynu - zmianie uległy wielkości systemów składowania, z zachowaniem planowanych wzrostów sprzedaży

Kontakt w sprawie oferty

Bartosz Jacyna
Partner, Business Development

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Od:
Telefon:


Temat:

Powrót »